בואו ללמוד ערבית מדוברת עוד היום!

.

קורס מתחילים

אנו מזמינים אתכם לחוויה בלתי נשכחת בה תוכלו ללמוד את יסודות השפה הערבית המדוברת. נפתח לכם דלת אל עולם קסום של שפה עשירה ומתנגנת, עולם של תרבות עתיקה ומנהגים שנחצבו כטיפת המים בסלע שנים על גבי שנים. עולם אשר נשאר מסקרן, מושך ואולי גם מעט אסור. על כוס קפה שחור מהביל ולצליליו הנוגים של העוד, נוכל לקבל הצצה דרך חור המנעול אל תוך העולם המסתורי של השפה והתרבות הערבית. בקורס מיוחד במינו, בעשרה מפגשים קסומים, נלמד להבין ולדבר ערבית עם כל מי שנרצה. החל בשיחת היכרות פשוטה ועד ניהול שיחה יומיומית בנושאים מגוונים רבים. דרך הקניית אוצר מילים כמו שמות תואר, צבעים, הבית והסביבה, רהיטים וכלי מטבח, הרחוב, כיוונים והתמצאות, זמנים וימות השבוע, קריאת שעון, גוף האדם, בגדים, פירות וירקות ועוד ועוד, נמשיך בחוקי דקדוק ותחביר, הטיית פעלים לפי זמנים וגופים שונים ונלמד כיצד לנהל שיחה בצורה שוטפת ונכונה. אנחנו מזמינים אתכם לגלות עולם חדש דרך שפה חדשה!

קורס מתקדמים 1

אז למדתם את הבסיס ואתם מוכנים לשלב הבא? מצויין! אנחנו מזמינים אתכם להתקדם איתנו עוד צעד בדרך לידיעת השפה הערבית כמו שצריך, הפעם נלמד יותר קשה, נעמיק אל תוך רזי הדקדוק והשפה, נעבוד על שטף הדיבור וזרימת השיחה. נכיר ביטויים בערבית, נשלוט בסלנג ונשחק עם השפה. ואולי הכי הכי חשוב, נלמד לחשוב בערבית ונעבור את משוכת הדיבור הנתקע בכל פעם שאנחנו רוצים לדבר. אז לשם כך אנו מזמינים אתכם לקורס ייחודי בקבוצות קטנות שיעזור לנו להתגבר ולעבור לדבר ערבית באמת. קורס של עשרה מפגשים באווירה אחרת, זה הזמן לעשות את הצעד הבא אל תוך נסתרות השפה

קורס מתקדמים 2

הקורס הזה מתאים בדיוק לך, כן, את/ה שסיימת ללמוד וכבר אין שום מסגרת שמציעה לך להתקדם עוד צעד אל תוך עולם השפה והתרבות והערבית. אתם כבר מדברים ואפילו שולטים בביטויים מתוך היום-יום אבל משהו עדיין חסר לכם, אתם מרגישים שיש עוד... ואתם צודקים. הצטרפו אלינו לקורס יחיד ומיוחד במינו שלא תמצאו בשום מקום אחר! להגיע לרמת השיחה והשליטה בשפה שתמיד חלמתם עליה. קורס שכולו מתנהל בשפה הערבית נלמד את עומק השפה, תופעות תחביריות מיוחדות, פעלים מיוחדים וייחודיים. נעבוד על המבטא, הפונטיקה והדיקציה. אם תמיד חלמתם ללמוד כמו שמערכות הגבוהות לביטחון, אם תמיד רציתם לפתוח את הפה ולראות את הצד השני מתלבט לרגע אם אתם ערבים או לא? זה הקורס בשבילכם. הצטרפו אלינו כבר עכשיו

"עשיתי קורס באחכי ערבי ואני רוצה להמליץ עליו בחום רב! מעבר לתוכן המעניין ולאופן שבו החומר מועבר, הם משלבים הרבה מאוד תוכן מהעולם הערבי שמעשיר ומעצים את חווית הלימוד. תודה!"
אור איתן ראוך
דרים מרקט שיווק בדיגיטל
"היום סיימנו את הקורס הבסיסי בערבית מדוברת. תודה רבה על קורס זורם מהנה מגוון מעשיר ומלמד. חוץ מהשפה הערבית למדנו גם על מנהגי החברה הערבית והאיסלם. רועי הינו מורה מצוין. אדם מיוחד כריזמטי. השפה הערבית זורמת אצלו בדם. יישר כח"
הילה רזניק
כפר ויתקין
"חווית לימוד מהנה ביותר בתור בחור שעובד בענף הבניה ומוקף על בסיס יומי בשפה הערבית אני חייב לציין שהקורס שרועי העביר העשיר לי את הידע ואת יכולת התקשור בעבודה תודה רבה רועי."
עודד אלישע
קבלן בניין
לפרטים והרשמה השאירו פרטים או דברו איתנו 5965*
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן